مستاجران جدید

وبلاگ گروه نمایش مستاجران جدید

مستاجران جدید

وبلاگ گروه نمایش مستاجران جدید

آموختن

آموختن و آموختن و آموختن است که سکون و سکوت را می شکند

 

کارگاه بازیگری توسط شمال امین مسئول گروه و آزمایشگاه لالیش از اتریش _تهران _ 3 الی 13 اردیبهشت 1387. 

گروه لالیش در اتریش سالهاست  که مشغول فعالیتهای آزمایشگاهی و اجرایی خود میباشد  که امسال کارگاهی را به سرپرستی شمال امین در ایران با محوریت بازیگر و صدا که شمال امین معتقد است منشا تمام حرکتهای عالم هستی است و میگوید هیچ چیزی بدون صدا نیست و بخصوص هر انسانی امکانات صدایی خاصی دارد .

تعداد شرکت کننده گان در کارگاه در روز اول حدود 40 نفر بود که اکثر آنها دانشجویان فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه های مختلف در تهران بودند اما در روز اول به علت آماده نبودن بدن و بیان تعداد زیادی از این دانشجویان بازیگری شمال مجبور شد کلاس را به 3گروه تقسیم کند که البته تعداد زیادی از افراد در روز دوم به علت کرفتگی بدن و وغیره در کارگاه حضور پیدا نکردند که البته جا دارد به اساتید این دوستان تبریک و خسته نباشید گفت .تعداد افرادی که به طور ثابت در کارگاه حضور داشتند 17نفر شد که روزانه 6تا 7ساعت تمرین مستمر داشتند که در پایان قرار بود این تمرینات به اجرایی در سالن مولوی با حضور تماشاچی خاتمه یابد و این افراد حاصل 10 روز تمارین خود را به دیگران نشان دهند . تمارینی که در کارگاه انجام میگرفت شامل تعدادی تمرین خاص برای کشف و گسترش امکاناتی بود که تمامی افراد از آنها تقریبا بی اطلاع بودند  که در این میان تعدادی سریعتر دنیای خود را کشف میکردند و تعدادی کندتر اما شمال بدون خستگی و با انرژی بسیار زیاد هر روز چیزهای تازه ای از خودشان را به انها نشان میداد که گاهی واقعا اتفاقات بسیار زیبایی رخ میداد کم کم در روزهای ششم و هفتم تعدادی از این اتفاقات ثابت شد و گروه و شمال کار بر روی آنها را شروع کرد او در طول تمرین مدام به آرامش داشتن و گوش دادن به خود تاکید داشت گروه کم کم شکل خود را بدست میاورد و قدرت بیشتر میشد شمال به آرامی متریال های مورد نظر خودش را  که شامل سیب و تعدادی پارچه سفید که به قول شمال جان داشتند و چندین حلقه کاغذ دستگاه فکس و مقداری آرد سفید  بود را وارد میکرد در روز های پایانی افراد بیشتر مشغول تمرین تمرکز و شکل دادن به اجرا بودند که در روز 13 اردیبهشت در سالن مولوی در 2 سانس قرار بود اجرا شود .

 بلاخره روز اجرا رسید و گروه با تمامی کشف و شهود 10 روزه اش 2 اجرای بسیار قدرتمند و زیبا در این سالن به تماشاچیان ارائه داد .و اما پایان اجراها مثل همیشه تنها میمانی و خودت .

برای آشنایی با تئاتر لالیش به این آدرس مراجعه کنید

 http://www.lalishtheater.org/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=22&cntnt01returnid=63

 

نظرات 4 + ارسال نظر
reza شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ق.ظ

می خوایید مطالبتون رو 1000 نفردیگه هم ببینه اینجا رو بخونید:
شما را به ثبت لینک در لینک باکس بزرگ ایرانی دعوت می نماییم
توضیح : در30روز اول هر وبلاگ / وبسایت با هر تعداد بازدید روزانه می تواند در لینک های بالای +1000 قرار گیرد به مدت 30 روز. توجه داشته باشید ظرفیت برای لینک های +1000 نفرمحدود است پس لینک باکس ما را در صفحه اول خود قرار داده و اقدام به ثبت نام وبلاگ/وبسایت خود کنید ما در کمتر از 12ساعت لینک شما را درج خواهیم کرد مطمئنا تا زمانی که باکس در وب شما قرار نگیرد ان را به باکس لینک نمیکنیم
http://www.justpersian.net/linkbox/10447
مزیت این کار: افزایش 10 برابر امار بازدید روزانه به طور تدریجی موفق باشید.
اگر مایلید که در قسمت +1000 لینک شما درج شود،در قسمت توضیحات سفارش کنید
شاد باشید

ابزار و کدهای رایگان وبلاگ شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ق.ظ http://code-weblog.blogsky.com

سلام
اینم از امکاناتی مثل : فال حافظ – جک اتفاقی – اس ام اس اتفاقی – قالب های زیبا – نمایشگر مشخصات کاربران – آمارگیر و تعداد افراد آنلاین - نمایشگر جدیدترین خبرهای لحظه ای ایران و جهان - دعای فرج – سیستم مطالب جدید وبلاگ – سیستم رادیو فردا و ... برای شما ...
همین الان خودت بیا .http://code-weblog.blogfa.com
بیش از 22000 نفر از این ابزار دارن توی وبلاگهای خودشون استفاده می کنن که تو هم می تونی یکی از کاربران جدید این ابزار رایگان باشی .


ابزار رایگان برای وبلاگها
http://code-weblog.blogfa.com
http://code-weblog.blogsky.com

رحیمیان شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://rahimian.blogsky.com/

سلام
ممنون از اطلاع رسانی.

مهلا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.mehla65.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اطلاعات جالبی بود..
موفق باشید
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد